اول خدا
به وبلاگ من خوش آمدیدلطفانظربدیدوانتقادات وپیشنهادهاتون رو برام بفرستید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک اگرمایلید لینکم کنید با تشکر از باز دیدتان src=http://loxblog.com/temp late/setarelink.gif width=12 height=12>
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس qaderi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 29649
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



senterscrit




نظرات شما عزیزان:

یه دوست (مریم )
ساعت15:31---19 دی 1392
سلام داداش ولید
خوبی داداش ؟
امیدوارم خوبه خوبه خوب باشی نه باید حتما عالی باشی خب؟
اصلا مگه می شه پیامه منو بخونی ناراحت باشی؟ دیدی نمیشه
ولی از اغراق بگذریم می شه
راستی گفتم ولی بازم می گم هااا یه هو اگه دیر زنگ زدم اینا نزاری پایه بی معرفتی خب حتما یا نیستم یا نمی تونم وگرنه من بی معرفت نیستم خودت که می دونی؟مگه نه؟
داداش یه قول می خوام
باید همیشه شاد باشی خب؟ دیدی که من چه قد حرفای خنده دار ( دسته گلایه قشنگمو می گم ) برات گفتم که بخندی ..مگه نه ؟
خب هروقت یکم ناراحت شدی بهشون فکر کن بعد بخند خب؟ حالا یه لبخندم خوبه
ولی هیچوقت نباید واسه هیچکی جز خدا دلت تنگ بشه می دونی چرا چون هروقت خوشت از یکی بیاد خدازودی همه چی رو بهم می زنه اینو من نمی گم شهید چمران می گه آخه می خواد بفهمیم که جز خودش نباید به کسی دلبست آدما مسافرایه زود گذر هستن فقط خوبه که وقتی پیشمونن محبت بزاریم تو کوله هاشون تا آذوقه راهشون شه مگه نه؟
وای خدا الان اگه جلو خودمو نگیرم یه طوماااار قده یه دنیا می نویسم
راستی غلط املایی نگیری خب؟
خوشحال شدم
خدافــــــــــــــــــظ داداش ولید
به خدا می سپارمتون
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,ساعت 18:55 توسط ولید |